کاربر گرامی پیش از ارسال پیام لطفا به نکات زیر توجه بفرمایید:
- در صورتی که سوال پیش از خرید در مورد محصولی دارید در بخش دیدگاه آن محصول ارسال کنید.
- در صورتی که دسترسی به محصول خود را ندارید باید از بخش دپارتمان ” تیکت مهمان ” درخواست تمدید پشتیبانی ارسال بفرمایید.
- پس از خرید محصول درخواست پشتیبانی را از بخش تیکت پشتیبانی در حساب کاربری خود ارسال بفرمایید.
- در صورتی که پیام جهت فعال سازی خرید قبلی و امکان ارسال تیک بود کمتر از ۲۴ ساعت مجددا به حساب کاربری خود مراجعه و از طریق تیک پشتیبانی اقدام بفرمایید. به محض دریافت پیام شما ما امکانات حساب کاربریتان را فعال می کنیم.
توجه داشته باشید در این قسمت شما فقط پیام ارسال می کنید و پاسخی به آن داده نخواهد شد. در صورتی که در مورد محصولی سوالی دارید از صفحه همان محصول به صورت دیدگاه ارسال کنید تا پاسخ شما در همان صفحه داده شود.