1
0

سوالات متداول

تمامی محصولات مجموعه کلکسیون طراحی دارای ۲ نوع فایل راهنما هستند. فایل اول نصب و راه اندازی سایت و در فایل دوم نحوه نصب و تنظیم محصول توضیح داده شده است. علاوه بر این ما آموزش های متنی هم در سایت جهت استفاده کاربران قرار داده ایم. بخش جدید آموزش ویدئویی هم در پلتفرم جدید راه اندازی شده است و به زودی تکمیل می شود. اما گاهی اوقات برخی کاربران با مشکلاتی مواجه می شوند که نیازمند راهنمایی است. ما در این بخش سوالات پر تکرار را به همراه پاسخ آن قرار داده ایم. قبل از ارسال هرگونه درخواست پشتیبانی حداقل یک مرتبه این سوالات مرور شود شاید مشکلتان بر طرف گردد.

زمانی که لایسنس را فعال می کند این متن نمایش داده می شود “در برقراری ارتباط با سرور، مشکلی بوجود آمده است.”

در صورتی که پیغام فوق ظاهر شد مجددا تا دو مرتبه روی دکمه فعال سازی لایسنس کلیک کنید تا با سرور ارتباط برقرار شود و لایسنس فعال گردد.

بعد از نصب افزونه سئو، و ….. سایر افزونه ها سایت دیگر بالا نمی آید.

قطعا مشکل از قالب نیست. ظاهرا افزونه ای که نصب کردید با سایت مشکل دارد. هر قالب دیگری فعال کنید همان مشکل را خواهید داشت. افزونه را غیر فعال یا نسخه دیگری از آن نصب کنید.

فایل دانلود شده باز نمی شود

در صورتی که فایلی از سایت دانلود کردید که باز نمی شد و یا به اصطلاح آنزیپ، اکسرت نمی شد نرم افزار خود را تغییر بدهید. حتی الامکان توسط سیستم دیگری هم اقدام به دانلود از سایت نمایید.

به هم ریختگی و تغییر محل ابزارک و رفتن زیر سایر ستون ها

در صورتی که زمان استفاده از ابزارک محل ان تغییر پیدا می مند و گاها زیر ستون اصلی یا سایر ابزارک ها قرار می گیرد به طوری که ساختار نمایشی قالب به هم خورد توجه کنید که براز ابزارک ها حتما عنوان قرار داده باشید. در صورت استفاده از کد html  یا جیکوری از ابزارک پیش فرض متن وردپرس استفاده نمایید.

بازدید سایت و سرعت آن به شدت پایین آمده است.

هیچ قالبی به تنهایی قادر نیست سرعت سایت شما را به همراه بازدید افزایش بدهید. برای افزایش بازدید باید از افزوه های سئوی مطالب مانند یوهاست یا رنگ مکث و برای افزایش سرعت از افزونه های کاهش حجم نظیر راکت یا اسموش استفاده کنید.

می‌خواهم لایسنس محصول خریداری شده را از دامنه قبلی غیر فعال کرده و بر روی دامنه جدید فعال کنم

در حساب کاربری خود وارد بخش سفارشات شوید. در این صفحه لیستی از سفارشات خود را مشاهده می‌کنید. روی گزینه نمایش کلیک کنید تا وارد جزئیات سفارش خود شوید. در این قسمت می توانید دامنه قبلی را حذف و با همان کد لایسنس اقدام به فعال سازی محصول خریداری شده نمایید. توجه داشته باشید در صورتی که پشتیبانی فعالی دارید، تنها سه بار می‌توانید در دوره پشتیبانی خود دامنه پشتیبانی را تغییر دهید.

دسترسی به لینک دانلود محصولات خریداری شده ندارم

در صورتی که از مشتریان قدیمی سایت هستید و محصولات را قبل از تاریخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۱ از سایت خریداری نموده اید؛ کافی است از بخش « تماس با ما » پیغامی با عنوان ” درخواست فعال سازی حساب کاربری قدیم ” ارسال بفرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن حساب کاربری جدید شما فعال و سفارشات قبلی در پنل شما قرار داده شود.

موقعی که می خواهم به تنظیمات قالب برم نوشته است : متاسفانه شما اجازه‌ی بازدید از این صفحه را ندارید.

روی لینک تنظیمات قالب کلیک نکنید. بلکه از منوی باز شده بخش عمومی را انتخاب نمایید.

قالب را نصب کردم اما تنظیمات آن اصلا نمی آید و تقریبا صفحه سفید است

از طریق هاست نسخه php  سایتتان را تغییر بدهید. معمولا بین نسخه ۷.۰  تا ۷.۴  lkhsf hsj

این بسته نمی‌تواند نصب شود. پرونده style.css در این پوسته موجود نیست.

به احتمال زیاد شما مستقیما فایل دانلود شده از سایت را در بخش نصب پوسته آپلود کرده اید.
باید توجه داشته باشید فایل دانلودی شامل اطلاعات مختلفی است که پوسته نیز یکی از این اطلاعات به شمار می رود. ابتدا باید یک مرحله فایل دانلودی از کلکسیون طراحی را از حالت فشرده خارج ساخته (Unzip) سپس با توجه به راهنماهای موجود، فایل پوسته را در بخش آپلود پوسته، به وردپرس اضافه کنید.

پوسته را نصب کرده ام اما فقط هدر آن مشخص است و صفحه بالا نمی آید.

احتمالا از قالبی استفاده می کنید که در هدر تاریخ شمسی نمایش می دهد. افزونه جلالی jallali را نصب و فعال کنید.

قالب را نصب کرده ام اما صفحه نخست مشخص نیست جز چند کد کوتاه و ناخوانا.

احتمالا قالب قبلی شما از بخش برگه ها نمایش داده می شد. به بخش تنظیمات » خواندن بروید و تیک را روی گزینه آخرین نوشته ها قرار بدهید.

تاریخ در نوشته ها به فرمت میلادی است.

برای نمایش صحیح تاریخ افزونه پرشین دیت یا شمسی ساز را نصب و تنظیم کنید.

افزونه جلالی پس از فعال سازی اخطار می دهد

این افزونه از نسخه php 7  به بالا پشتیبانی نمی کند و حتما باید نسخه php  هاستتان ۵.۶ به پایین باشد.

خطای ionCube Loader چگونه رفع می شود؟

این ماژول باید به صورت پیش فرض از طرف هاستینگ روی سرویس ها فعال شده باشد. در صورتی که خطا مشاهده شد به پشتیبان هاستینگ جهت فعال سازی پیام ارسال کنید. البته برخی سرویس دهندگان هایست این امکان را برای شما ایجاد کرده اند. طبق اموزش « فعال سازی ioncube_loader روی سی پنل بدون کدنویسی » عمل نمایید. در صورتی که محصول را روی لوکال نصب کرده اید طبق آموزش « آموزش نصب Ioncube Loader روی xampp » اقدام به فعال سازی نمایید.

×

سـبد خـرید شـما

0 محصول
سبد خرید خالی است!