محصولات کلکسیون طراحی را با تخفیف 100 هزار تومانی خریداری نمایید.شرایط خرید با تخفیف
1
0

یافتن id دسته ای خاص در وردپرس

۲ دیدگاه
  • انتشار : اردیبهشت ۲۵, ۱۳۹۴ - 5:38 ب.ظ
  • نویسنده : مدیر کل

id یکسری شماره هستش که به نوعی نمایان گر دسته یا موضوع شما در سایته. مطالب در سایتها هم توسط id شناسایی و نمایش داده می شند. اما چه استفاده ای از id می شه کرد؟ مگه وردپرس به صورت خودکار شناسایی نمی کنه؟

جواب این سوال سادس. برخی مواقع ما یک پوسته یا افزونه و یا ابزاری در سایت نصب می کنیم که نیاز داره تا برای عمکرد صحیح id دسته هامون رو وارد کنیم. برای به دست آوردن id راه حل های زیادی وجود داره که ما در اینجا به ۲ مورد ساده اشاره می کنیم.

۱- به دست آوردن id دسته مورد نظر توسط افزونه

با استفاده از افزونه WP Show Ids که یک افزونه بسیار سبک و کاربردیه و  وظیفه نشون دادن id دسته ها , مطالب , لینک ها , فایل ها , کاربران و … رو به صورت اتوماتیک و در همون صفحه داره.
این افزونه همانطور که گفتم بسیار سبکه و نیاز به تنظیم خاصی نداره فقط دانلود کنید و سپس فعال کنید میبینید که در هر صفحه ای که نیاز دارید یک ستون ID (طبق عکس) اضافه میشه.

آی دی

۱- به دست آوردن id دسته مورد نظر به صورت دستی

به دسته های خودتون رجوع کنید و روی دسته مورد نظرتون راست کلیک کنید و گزینه (Copy link location ) رو انتخاب و لینک به دست اومده رو در محلی پیس کنید: یک عدد مشخص میشه: مثلا به این شکل (ID=1) عدد به دست اومده (ID) شماست اون رو یادداشت کنید.

id

صفحه اصلی دانلود مستقیم
  1. سلام
    ممنونم از مطالب جالبتون
    من میخواستم توی سایتم برای هر ID یه عکس بک گراند مختلف تعریف کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید
    ممنونم

×

سـبد خـرید شـما

0 محصول
سبد خرید خالی است!